ხშირად დასმული კითხვები

ჩვენთან დაკავშირების გარეშე შეგიძლიათ მიიღოთ ინფორმაცია ხშირად დასმული შეკითხვების თაობაზე

ჩვენ აქ ვართ იმისათვის რომ დაგეხმაროთ

აირჩიე სასურველი თემა და გაიგე მეტი ინფორმაცია

ჩემი პროფილი

დარეგისტრირდი და მართე შენი პროფილი

გამოწერის მისამართები

საჭირო ინფორმაცია მისამართებზე

საბაჟო პროცედურები

ინფორმაცია საბაჟო წესებსა და პროცედურებზე

მინდობილი პირები

დაამატე მინდობილი პირი - ადამიანი ვინც გაიტანს ამანათს თქვენს ნაცვლად

ქვემომხმარებლები

მართე ერთი ექაუნთიდან სხვადასხვა ოთახის ამანათები

ჩამოტანის ვადები

იხილე რეისების გამოგზავნის ვადები და ტრანსპორტირების სავარაუდო ხანგრძლივობა

ამანათის გამოწერა

ბილინგ და შიფინგ მისამართები; რომელ მაღაზიებში შეიძლება შოფინგი; როგორ გავიგოთ ნივთის წონა წინასწარ.

პრობლემური საკითხები

აუსახავი ამანათები, ამანათი არ მივიდა საწყობში.

აკრძალული ნივთები

ინფორმაცია ტრანსპორტირებისთვის აკრძალული ნივთების შესახებ

გადახდის მეთოდები

ინფორმაცია დავალიანების გადახდის მეთოდებზე

ბალანსის შევსება

ინფორმაცია ინექსის ბალანსის შევსებაზე

კონტაქტი

საკონტაქტო დეტალები საკითხების მიხედვით

პრობლემური საკითხები

ამანათი სისტემაში აისახება მისვლიდან მაქსიმუმ 2-3 დღეში. დამოკიდებულია რომელ ქვეყანაში გამოიწერეთ ამანათი. როდესაც ამანათის სისტემაში ასახვა არ ხდება არსებობს რამოდენიმე მიზეზი:

1) მომხმარებელმა/გამყიდველმა არასწორად მიუთითა პირადი საფოსტო ყუთის ნომერი

2) ამანათი საერთოდ არ მისულა ჩვენამდე რადგან არასწორად იყო მითითებული მისამართი

3) ამანათს არასწორად/არასრულად აწერია მიმღების მონაცემები (ასეთ შემთხვევაში მოხდება მიმღების მოძიება ინექს გრუპის მიერ, რასაც დასჭირდება რამდენიმე დღე)

მეილზე info@inex.ge გამოგვიგზავნეთ შემდეგი ინფორმაცია:

1) ამანათის თრექინგ ნომერი;

2) ამანათის ინვოისი (აუცილებელია ერთ გვერდზე ფიქსირდებოდეს: მომხმარებლის სახელი და გვარი, ინექსის ოთახის ნომერი და ამანათის თრექინგ ნომერი);

3) მიტანის დამადასტურებელი სქრინი

დამატებითი დოკუმენტაციის წარმოდგენის საჭიროების შემთხვევაში დაგიკავშირდებით.

პირველ რიგში უნდა დაუკავშირდეთ გამომგზავნ ინტერნეტ მაღაზიას და ამანათის კოდის (Tracking Number) საშუალებით გაარკვიოთ გამოგზავნის ზუსტი თარიღი.

ამანათის ჩვენს საწყობში მოსვლამდე, ჩვენ მას ვერ ვაკონტროლებთ და შესაბამისად არ ვაგებთ პასუხს მის დაკარგვაზე. ასეთ შემთხვევაში უნდა დაუკავშირდეთ გამომგზავნ ინტერნეტ მაღაზიას, რათა მოახდინონ ზარალის ანაზღაურება.

თუ თქვენი ამანათი ჩვენს აშშ-ს ოფისამე USPS-ს მიაქვს მნიშვნელოვანია იცოდეთ, რომ ფოსტა ამანათებს მიტანილის (Delivered) სტატუსს ანიჭებს მის რეალურ მიტანამდე რამდენიმე დღით ადრე. 

მაგალითად: ამანათის თრექინგ ინფორმაციის გადამოწმებისას ხშირად შეგხვდებათ სტატუსი Delivered to Agent for Final Delivery - აღნიშნული სტატუსი ნიშნავს, რომ ამანათი გადაეცა ფოსტის აგენტს, რომ მოხდეს მისი მოტანა ჩვენს საწყობამდე. აღნიშნული სტატუსის მინიჭების შემდეგ ფოსტა ამანათის ადგილმდებარეობის შესახებ ინფორმაციას აღარ ანახლებს და ავტომატურად მიტანილად თვლის. რეალურად კი ამანათები ინექსის საწყობში რამდენიმე დღის დაგვიანებით მოდის, რაც იწვევს გაურკვევლობას. ასევე, ბოლო რამდენიმე თვის განმავლობაში, არაერთხელ იყო შემთხვევა, როცა ამანათებს მიენიჭა Final Delivery-ს სტატუსი მის რეალურად მოტანამდე.

პრობლემა განსაკუთრებით გამწვავდა ბოლო პერიოდში. გაიზარდა და არაპროგნოზირებადი გახდა USPS-ის მიერ ამანათების მოტანის დრო. ფიქსირდება შემთხვევები, როცა აღნიშნულ ფოსტას ერთი და იმავე პიროვნების ამანათი მოაქვს ერთდროულად, თუმცა არასწორად უთითებს მიტანის თარიღებს. ამ ან სხვა შემთხვევებში თუ საზღვრის კვეთისას ნივთები დაექვემდებარება განბაჟებას კომპანია ინექს გრუპი იხსნის პასუხისმგებლობას. 

აღნიშნული პრობლების მოგვარების მიზნით უკვე მივმართეთ  აშშ-ს სახელმწიფო ფოსტას USPS-ს ოფიციალური წერილით. იმედს ვიტოვებთ, რომ ჩვენი მცდელობა შედეგს გამოიღებს ეს პრობლემა უახლოეს პერიოდში გადაიჭრება.

ვერ მოძებნე სასურველ შეკითხვაზე პასუხი?

დაგვიკავშირდით ან მოგვწერეთ

ახალი ფილიალი თბილისში! ინექს გრუპი უკვე დიდ დიღომშიც!

სასიამოვნო სიახლე ინექს გრუპისგან! დიდ დიღომში ახალი ფილიალი გაიხსნა!

მისამართი: მირიან მეფის ქუჩა 42

სამუშაო საათები: 09:00 - 22:30

მოგწონთ საიტის ახალი დიზაინი?
გაქვთ შენიშვნები?